Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
01 mars 2010

postheadericon Ingen skola...

När jag väl hade gått upp och gjort vid mig för att sedan sätta mig och äta frukost, läser jag på facebook att dagens musik lektion var inställd, "grrr" arg blev man för att man hade gått upp alldeles för tididgt i onödan, men det har relaterat till att jag läst färdigt allt för denna veckan + att jag skrivit färdigt svenska arbetet, ska bara låta Tonny (om han vill) läsa mitt arbete igen, sen är det bara att skicka in det, så har man det ur världen, hade varit skönt! SÅ denna veckan blir ganska så lugnt, tänkte börja så smått på det som ska läsas till nästa vecka, men känner att jag behöver pausa från skolan med, behöver även storstäda här hemma med, så får ta tag i det någon dag...

Idag ska vi i alla fall storhandla, vilket känns skönt, för att man ska slippa åka och handla var och varannan dag, för att man inte har något hemma.

helgen som gick var det lite fest hit och lite fest dit + ett kalas.. Så det var inte mkt tid till att vara hemma.. men det har varit en trevlig helg:)

0 kommentarer: