Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
15 mars 2010

postheadericon Yes...

Idag har jag fått mycket gjort. Har läst nästan allt som ska läsas denna veckan, har bara ett kapitel kvar i en bok (tänkte se om jag hinner med det nu ikväll), så kan man vara ledig lite i veckan:) Svenska arbetet ska jag jobba vidare på i morgon, efter lektionen, då man kanske har fått lite fler tips och idéer:) Så är denna veckan räddad i alla fall:)

Annars så var jag med Tonny & Jenny på Willys och handlade idag, trevligt att komma ut lite. Skulle kolla på skor, men fanns ingen som fall mig i smaken... Har även gjort VÄRLDENS godaste biffar idag, guuuuud så goda dem blev idag:)

Nej nu vill mitt älskade hjärta ha datorn igen, så snällt lämna över den igen, hehe!!

Have a good dag!

0 kommentarer: