Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
22 mars 2010

postheadericon Måndag

Idag har vi varit duktiga i basgruppen, har skrivit färdigt arbetet till debatten i morgon, vilket ska bli väldigt roligt. I morgon ska vi ha en examination som innehåller en debatt, där grupperna i klassen har blivit indelade i olika pedagogiker, som man då ska debattera för.. ska bli intressant..

Idag har pappa även varit här och bytt till sommardäck, så nu är det VÅR:) Känns underbart skönt att köra med bilen, inget som krånglar, och man kan köra i dem hastigheter som visas!

Annars är det inget speciellt kul som händer, fortfarande fruktansvärt mycket i skolan, men allt löser sig tillslut, tror ni inte det???

0 kommentarer: