Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
27 mars 2010

postheadericon Duktig!!

Nu känner jag mig väldigt duktig, har storstädat hela lägenheten, och håller fortfarande på med tvätten, den tar sådan fruktansvärd tid, men tur vi fått en ny tvättmaskin, som bara tar 40 minuter, den andra tog över en timme, så lite snabbare går det nu, mkt skönt!!

Annars så funderar jag på om jag skulle ta och baka något, men vet inte vad jag har hemma, skulle behöva handla med, men måste vänta på tvätten, tar minst en timme innan den är färdig... jaja, något kommer jag nog på att göra:)

Förresten, kommer ni ihåg att jag skrev för ett par veckor sedan, att jag fick reda på en rolig sak, det var att Zarah ska ha ett barn till, så glad för eran skull! Visste inte om jag fick skriva det då, men nu verkar det vara okej:):) Jahapp, när är det min tur? Ussh känns som evigheter tills det är min tur, men jag hoppas att den dagen med kommer någon gång:)

0 kommentarer: