Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
13 mars 2010

postheadericon Shopping...

Idag har jag varit på Nova Lund och shoppat en hel del tillsammans med några klasskompisar!! Mkt trevligt hade vi.. Efter det så kom dem hem till mig, så nu har vi kollat på Melodifestivalen och Anna vann, som jag ville!!! Nu har mitt hjärta med kommit hem, full och glad?? Hehe... Morgondagen består av åter igen en massa plugg, men snart är allt över. har "bara" två veckor kvar att stå ut med, sen är det inte lika mycket, guuuud så skönt!!!

Tyvärr så blev det kanske lite för mycket shopping idag?? Men då får jag hålla igen nästa månad, tror ni jag kommer lyckas?!

Har börjat spåna på en ny design till min blogg, så den kommer kanske upp i morgon, om jag har tid...

0 kommentarer: