Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
09 mars 2010

postheadericon Hmm

Igår var jag med svärmor på bingo, tyvärr ingen vinst, men satt nära en del gången.. Vann i allafall 4 trisslotter, varav det var vinst på två:) Dock ingen stor vinst, 25 på den ena och 50 på den ändra, hehe! Idag börjar jag inte förens kl 11, gött:) Så ska äta frukost i lugn ro, plugga lite med. Har en del framför mig nu, så det får bli en massa plugga, BLÄÄÄ! I eftermiddag ska jag tvätta, ännu mer BLÄÄÄ på det.. Men så är det!

Annars händer det inget speciellt, bara en massa klödd med in mobiltelefon, som jag skickade iväg för 4 veckor sedan. Dem påstår att glaset är i sönder och jag ska betala 1500 för det(pga att försäkringen inte täcker det), men jag har bildbevis på hur den såg ut innan jag skickade iväg den. Så jag hoppas dem hör av sig idag, om hur det kommer att bli... Trött på att gå med denna gamla skit mobilen...

Nej, lite frukost på detta kanske inte hade varit fel.. Förresten, någon som har ett bra recept på tacopaj? Patrik ville så gärna ha det ikväll, så tänkte ge mig på det.. Skicka gärna förslag, tack!

0 kommentarer: