Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
26 mars 2010

postheadericon Fredag

igår eftermiddag/kväll var vi och kollade på en ny bil, men tyvärr ville han inte gå ner i pris, så vi hoppade den.. Men det var nog lika bra, kanske?

Snart är det skolarbete som gäller, i skolan hela dagen.. Ser inte frammemot det, men det måste göras.. Om jag inte kommer från skolan allt för sent, hade jag tänkt åka och handla lite idag, fast nackdelen är att det är lönen och då är det sjukt mycket folk som ska handla, men man överlever väld et? tacka gud för att dem uppfunnit scanner- apparater, guld värda!! Annars blir det en lung kväll här, Patrik ska jobba hela helgen, så inga jätte planer...

I morgon blir det storstädning + tvättning, har fått ny tvättmaskin i källaren. Ska tydligen gå snabbare med den, så man hinner nog med minst en tvätt till, gött:)

Nej nu ska jag strax bege mig till skolan, ha en bra dag alla!

0 kommentarer: