Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
17 mars 2010

postheadericon Greys Anatomy

Snart börjar mitt älsklings program, Greys Anatomy, "Yes"! Har längtat hela veckan efter det:)

Idag har vi även bokat våran underbara resa, tog oss bara 3 ½ timme igår och 1 timme idag att hitta redan, blev inte alls dyrt.. Åker till Barcelona i 10 dagar, så jävla gött ska det bli! Bor 500 m från havet, om jag tolkade det rätt:) Både frukost och pool på hotellet, kan det bli bättre?? Nej nu längtar man som attans, men tyvärr har jag en hel del kvar att prestera i skolan. Fick tillbaka svenska arbetet idag, blev godkänt, känns fruktansvärt skönt:) Men har ett annat svenska arbete som ska in på söndag, är dock redan klar med det:)

Annars har jag hunnit med en runda på stan idag med, fixat lite små saker, känns skönt det med.. Köpt present till lilla Molly som ska ha 3 års kalas i helgen:)

Nej nu ska jag packa ihop saker tills i morgon, då jag ska bege mig till min praktik plats, för en så kallas LUL dag, spännande!

0 kommentarer: