Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
05 mars 2010

postheadericon Fredag:)

Idag är det strålande sol ute precis sim dem senaste 4 dagarna, vilket är helt underbart! Synd bara att det inte är så varmt ute, termometern stod på -8,8 innan, "brr"..

Idag har jag en trevlig och mysig dag framför mig... Strax ska jag sätta mig och läsa lite (dock inte lika trevligt), men sen ska jag bege mig in till stan för att ta en fika med mina söta vänner.. Sen i eftermiddag ska vi köra till bromölla för att kolla på Allice i Underlandet, i 3D, hoppas den är bra nu:) I bromölla ska vi även ta och äta en bit mat, om jag hinner vill jag gå in en sväng i affären som jag jobbade i innan, evigheter sedan jag var där inne:)

I morgon ska jag och Lina köra till Halmstad, för att ha årsmöte med UngaAllergiker, ska bli trevligt. Vi ska vara på Arosfortet, vilket är det samma som "fångarna på fortet", massa roliga och kluriga övningar som man kan gör,a ska bli trevligt:) På kvällen blir det Melodifestivalen, men vart vet jag inte...

På söndag blir det bara plugga och en massa vila... Har väldigt mycket i skolan nu framöver, så har inte tid med så mycket annat än skolan och tärning nu..

Ha en bra dag alla!

1 kommentarer:

Johanna ♥ sa...

Vi ska med gå och se den i bromölla, men inte försen i morgon! hoppas den är häftig att se! Kram!!