Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
07 mars 2010

postheadericon Helgen..

I fredags blev det en tur på stan, tillsammans med mina fina vänner, blev en liten fika, mycket trevligt! Blev glatt överraskad av en sak under fikan:) Efter det begav vi oss till bromölla för att kolla på Alice i Underlandet i 3D, mkt bra film, värt att kolla på! På kvällen tog vi det bara lugnt..

Igår, körde jag och Lina upp till Halmstad för att hålla i ett Årsmöte tillsammans med UA (UngaAllergiker). allt gick bra, och aktiviteten var skit kul:) Sedan begav vi oss hem, hade lite brott men det flöt på bra, och trevligt sälskap hade man:)

Idag har jag inte lyft ett finger, bara läst en massa, dock är det inte förens till v 11, men den veckan har vi SJUKT mkt som ska läsas, så tänkte börja så smått redan denna veckan... Ska hem till mina päron och hämta bilen snart (pappa har kollat på den igen), g¨år inte att göra något åt det, nu innan jag ska byta däck, så får köra men den som den är fram till den siste mars, då jag kan byta till sommardäck:) Ikväll blir det väl film som vanligt..

0 kommentarer: