Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
29 mars 2010

postheadericon Praktik

strax ska jag bege mig till praktikplatsen för lite observationer idag, ska bli mysigt. Riktigt njuter när jag är ute bland barnen, så himla mysigt är det!! Blir nog en kort dag, på praktikplatsen, om jag hinner göra det som jag vill göra idag (bland alla uppgifter som ska göras). Efter det ska jag nog ta en runda på gymet, hade jag tänkt mig:) Nej nu är klockan mycket, måste strax bege mig..

Ha en fin dag!

ps: efter denna dagen är jag ledig i två hela dagar, då jag inte behöver jag ett piss, mer än att läsa ett enstaka kapitel tills på torsdag, tjohoooo!!!

0 kommentarer: