Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
11 mars 2010

postheadericon En vanlig torsdag..

Men gud så trött jag varit idag. Förstår inte det. Gick inte och la mig speciellt sent igår heller. Men vissa dagar är väl bara så? Hoppas inte jag är lika trött i morgon, då jag ska till praktikplatsen för att göra lite observationer... Har varit en lååång dag i skolan idag. Tiden gått väldigt sakta.. Men givande och trevligt.. Haft pedagogisk Drama, och sedan musik..:) Nej nu måste jag kolla på filmen...

0 kommentarer: