Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
31 mars 2010

postheadericon Ledig...

Igår var det meningen att jag Zarah & Molly skulle till badhuset, men Zarah mådde dåligt, så vi sköt upp det. I stället träffade jag en gammal klasskompis, Zandra, det var trevligt. Tog en fika på stan och kollade i lite affärer. När jag sedan ko hem, var det dags för läxläsning igen, är duktigt trött på det, men bara tre veckor kvar i skolan, sen börjar praktiken, MEN det är MYCKET som ska göras innan dess "suck"!

Idag blir det badhuset med Zara och Molly, ska bli trevligt. Ikväll kommer Lena på det vanliga besöket, med mat och nu har vi börjat kolla på Tre Kronor, mkt bra det:):) När hon gått får det väl bli lite läxläsning till, suck!!!
Hela påskhelgen är helt speckad med saker nu, känns både bra och jobbigt. I morgon är det arbete hemma hos en klasskompis, somd ess utom fyller 40.. På kvällen kanske hem en runda till Jocke, får se om mitt hjärta ska åka dit eller inte. På fredag är det jobb, efter jobbet kalas för min bror som fyllde 25 för ett tag sedan (bor i Norge nu, så kunde inte fira honom när han fyllde år). På lördag är det jobba igen, men på kvällen hade det varit gött med en fest eller något, var så länge sedan.. På söndag skulle/ska vi åka till Kivik med Patriks familj, men funderar på att avböja det, för de blir lite tajt.. För på söndag kväll kommer mina flickor hit på en middag, då måste det städas och grejas innan med. SEN på MÅNDAG då är jag ledig, inget planerat, jo som vanligt blir väl till att plugga, om inte jag och hjärtat hittar på något!!!

Ojoj blev ett långt inlägg, men lika bra för hinner ng inte blogga på hela helgen!!!

För resten, igår fick jag tillbaka min TELEFON!! Så nu har jag en fungerande telefon igen, helt överlycklig!! Nej nu ska jag starx ta bussen till badhuset, tjingeling!

2 kommentarer:

Johanna sa...

Hur har du fått tag i tre kronor? hade mä viljat ha dem... :)

Anna sa...

Jadu, du får fråga min kära sambo:)