Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
24 mars 2010

postheadericon Hemma igen...

Nu är jag redan hemma. Det var inte så många som hade förberett sig till grupparbetet idag, så får ta det på fredag i stället, dock inte lika kul en fredag, men det får gå.. Så nu ska jag sätta mig och skriva till didaktiken, hoppas det blir bra, men tvekar till det...

Ska även bort en runda och träna hade jag tänkt mig, men måste bara låta maten smälta lite, så man inte får håll... Nu ska man bli smal och snygg till sommaren, och semestern:)

0 kommentarer: