Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
28 mars 2010

postheadericon Åhh

Igår kväll var vi bara hemma och tog det lugnt, vilket jag uppskattade till max. Länge sedan vi bara var hemma en lördag, verkligen jätte skönt! Idag har jag varit och handlat lite saker som jag glömde, för att sedan baka lite. Har gjort, chokladbullar, kärleksmums och chokladmuffins:) Mycket gott allt ihop, så nu har man lite i frysen också..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra då kommer jag och äter :) LINA

Anonym sa...

Här har det bakats, ser gott ut!

Anna sa...

MM, gott var det med ska ni tro:)