Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
26 februari 2010

postheadericon Smått panik...

Igår glömde jag min mobil hemma hos mina föräldrar (ska hämta den idag)... OCh nu verkar det som om Patrik fått med sin hemtelefonen till jobbet, för jag kan ikke hitta den här hemma, har verkligen letat över allt (känns det som) Nej jag hittade den nu:) Den låg inne på toaletten, va fan gjorde den där inne? Inte det första stället man tänker på att leta, hehe!!
Nu blev jag glad, annars känner man en viss panik som stiger inom en..

I eftermiddag ska jag ha lunch dejt med mina gamla klasskompisar, det ska bli trevligt! En liten shoppingrunda kanske man hinner med också? Sen ikväll blir det fest, för idag fyller Fredde 19 år:) HURRA!! I morgon blir det kalas, för då fyller Kevin 4 år, HURRA! Sen blir det tydligen tjejkväll i Viby på kvällen, trevligt det med!!! SÖndag blir det bara att slappa och plugga:(

0 kommentarer: