Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
25 februari 2010

postheadericon nu..

är jag förbannad. Det var 2 veckor sedan min telefon kom in på verkstaden (har följt den på postens hemsida), så fick jag ett sms av El-giganten idag, om att den hade kommit på verkstaden idag. Så jag ringde upp, och då berättade dem att dem höll på att byta verkstad, och därför det tagit så lång tid, MEN HALLÅ???? Folk vill väl för fan ha sina produkter ÄVEN om dem byter lokal??? USSH.. är så förbannad över alla dessa jävla saker som går sönder, att dem aldrig kan laga dem under rimliga tiden.. FAN för det!!!

2 kommentarer:

Sara sa...

Usch vilken otur ni alltid ska ha..hoppas den vänder snart!
Hur ser helgen ut för dig då? Jag ska ha lite tjejkväll på lördag, du får gärna komma förbi:)
Och vi såg förresten filmen och jag tyckte den va skitbra, tyckte ni då?puss

Anna sa...

Ja, jag tyckte med att filmen var bra:) Jag kommer gärna på lördag, som jag sa i telefonen! Jag hoppas med att våran tur vänder snart, sjukt jobbigt! Ses på lrödag..