Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
03 februari 2010

postheadericon Massa snö

Igår var det en mysig dag tillsammans med barnen, fick även åka lite pulka tillsammans med dem, mkt trevligt! Som ni alla vet så var inte vädret det bästa på kvällen, så vi/jag stannade inne. Fick även veta att bilen inte går att köra med, eller BÖR inte köras med, luktar bränt när man kör, inte bra alls. Så nu är vi utan bil IGEN...

Min bror och hand flickvän körde av vägen igår, och pajade mappas bil, så nu är dem med utan en av sina bilar, så det kommer ta ett tag innan vi får bil igen, vilket är väldigt tråkigt. Men man får leva med det.

Idag har det inte hänt så värst mkt, varit i skolan och fixat lite med min handdocka, den är så ful så, men har inget bra namn på den, någon som kan komma med ett förslag? Det är en prinsessa för er som undrar. Varit och tränat idag med, och nu har jag precis slängt i mig en liten lunch, ska strax sätta mig för att läsa, har en massa att läsa, men kommer nog hinna ikapp en del idag får jag hoppas...

I morgon fyller min mormor 85 år:) SÅ då blir det kalas, så efter skolan beger vi oss till Näsum, ska bli trevligt:)

0 kommentarer: