Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
16 februari 2010

postheadericon Tisdag..

Eftersom alla i gruppen inte var färdiga med uppgiften som skulle diskuteras nu på förmiddagen, så börjar jag inte förens halv 1, vilket relaterade till ännu en sovmorgon, det gillar vi skarpt!! Annars är det Svenska på schemat, när jag kommer till skolan. Inte så värst skoj, men det funkar, Man lär sig en himla massa i alla fall!!!

Igår var jag ledig.. Fixade en del saker till skolan, och sedan åkte jag in till stan en snabb runda med mamma.. Handlade, och sedan gjorde jag koldolmar, ååå va gott det är:)

Nu snöar det även idag, hur länge ska dteta hålla på nu? Jag vill ha vår som alla andra!! Som dem skriver i tidningarna, när allt ska smälta, så kommer det bli en massa översvämningar, USSH för det!!

0 kommentarer: