Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
15 februari 2010

postheadericon Grattis..

Vill ägna en stor gratulation till min älskade vän Lina som igår FÖRLOVADE sig med Roger!!! Är så himla glad för er skull!!!

Igår var det kalas om stod på schemat. Ett trevligt och lyckat kalas enligt mig.. Linnea har blivit en stor tjej nu 1 år!!!

Vaknade med en förkylning idag, så det blir ingen träning för mig i eftermiddag som jag hade hoppats på.. Får sitta hemma och läsa en massa i stället. Måste åka till affären och köpa potatis, för idag ska vi äta koldolmar, som jag har längtat!!!

Vill ägna en liten tanke till tjejen som blev påkörd utanför Viby i går natt, mkt tråkigt.. Känns väldigt hemskt att man umgåtts med henne under hela kvällen, och sen bara är hon borta...

1 kommentarer:

johanna sa...

Hej!
Hörde i lördags att du var på fest i viby sen läste jag i går om det som hänt i tidningen, anade att ni varit på samma fest, fy vad hemskt!!! Hoppas allt är bra annaars!! Kram hälsa patrik!