Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
22 februari 2010

postheadericon Duktig

Idag har jag varit duktig, hunnit med en hel del-- Först fixat lite små saker, sedan handlat och nu har jag städat.. Är grymt hungrig, men orkar inte resa mig.. Hmm får ta tag i det där snart tycker jag! Ska inte göra så mkt i kväll. Ska njuta av att jag har en "ledig" kväll ikväll. Allt är redan gjort tills i morgon. Skulle kunna göra en hel del, som ska göras till nästa veckan, men ibland måste man unna sig en ledig kväll, tycker ni inte det?

Kom bara och tänka på en sak, för någon vecka sedan så köpte jag dem nya Ballerina kladdkaka (för att Sara hade skrivit att dem var fruktansvärt goda) och jag kan inget annat än att hålla med! Jag tror jag åt upp hela förpackningen på en dag.. GUD dem är bara för goda! Tack Sara för att du skrev om dem, annars hade jag inte vetat om att dem fans:)

3 kommentarer:

Sara sa...

charmen med det hela är ju att doppa dem i mjölk ;)

Anna sa...

Jag har inte testat det ännu, men funderar på att göra det nästa gång jag köper hem dem. Men visst är dem bara FÖR goda!!!

Anna sa...

Jag har inte testat det ännu, men funderar på att göra det nästa gång jag köper hem dem. Men visst är dem bara FÖR goda!!!