Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
02 februari 2010

postheadericon God morgon!

Idag är det Fältdag som står på schemat. Vi ska ut till våra praktikplatser och observera lite saker, ska bli spännande...

Läste dock att det ska bli snöstorm IGEN idag, mindre kul. Jag är väldigt trött på det där med snö nu, så tycker det kan bli vår och sommar nu! Men det dröjer säkert lääänge till! I eftermiddag/kväll kommer svärmor hit, äta mat och kolla på Beck som vi brukar göra, ska bli mysigt!!

Nu ska jag borsta tänderna, oh sedan plocka ihop varma kläder, för vi kommer säkert vara ute idag!!

0 kommentarer: