Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
09 februari 2010

postheadericon Frustrerad..

Kan man säga.. Detta året har inte börjat bra.. Det känns som om detta kommer vara vårat "otursår", börjar med att min mobiltelefon går sönder (får köpa en ny), sedan att det är inbrott i bilen, efter det går strömsladden sönder till den bärbara datorn, efterosm bilen stått still i över 3 veckor, så har en vajer på ena hjulet hoppat av, så den går inte att köra med (fortfarande). Köpte en ny mobiltelefon för drygt en m¨nad sedan, men nu har ÄVEN den gått sönder, så nu är den på lagning, medans den andra ligger ute på blocket, verkar ha en intresserad nu;) Känns bra.. Men som ni märker är det det ena med det andra som händer, och det har bara gått 2 månader på detta året, hur ska detta sluta??? Är så trött på allt jävla teknikskit just nu, som bara ska gå sönder, och ligga och kosta en massa pengar, som man egentligen inte har råd med....

Nej nu får vi vara lite mer positiva... Ska gå och läsa en 50 sidor tills i morgon nu! Ikväl blir det mina hemmagjorda biffar*mums*!!!!!

0 kommentarer: