Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
13 februari 2010

postheadericon Uppvaktad..

Fick frukost på sängen av min älskade sambo i morse, mysigt! Åkte även in till stan, då jag fick välja en sådan "färgad" klocka, blev en lila, den som jag tyckte vad snyggast (inte för att den var lila, det var konstiga nyanser på dem andra)! Har städat och fixat lite här hemma. Nu sitter jag och tar det lite lugnt, ska strax måla naglarna och mysa med mitt hjärta, för sen ska vi skiljas åt för ikväll.. Han ska hem till Jocke på grabb kväll, och jag ska till Viby med Zarah på någon fest, kanske utgång med? I morgon blir det kalas i Bjärnum, tyvärr så får vi åka tåg, för min bil kan inte köra så långt, men kan åka med fFedrik dit, för dem var tvungna att hämta tårtan, som vi egentligen skulle hämtat åt dem, men ni fick det bli såhär denna gången, tyvärr!!!

0 kommentarer: