Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
23 februari 2010

postheadericon Ångest & ingen mottivation

Just nu känns inget bra. Jag har ett svenska arbete som måste skrivas, en hel bok ska som ska läsas ut och en massa andra saker. Men tyvärr har jag ingen ork. Just nu är det mest arbetet som biter sig fast i mig, jag har fått så kallas "skriv kramp" vet inte vad jag ska skriva.. Kommer inte på något bra och bara raderar det hela igen. Hur ska jag göra för att få fart på detta skrivande? På lektionen hade vi bra genomgång av allt, men det nådde inte redigt fram till mig. Jag ser bara på hur andra skriver och tycker det låter så himla bra, men jag då? Varför kan aldrig jag få till bra saker?

Men jag ska vara glad över att jag kommit så långt som jag gjort i min utbildning. Trodde aldrig att jag skulle klara av att läsa på högskolan, men SÅ farligt är det inte, när man väl kommer in i det. Visst finns det dåliga stunder då man tycker allt är pest & pina, men det går över. Man måste ta en sak i taget (som jag inte gör just nu, bara för att annars hinner jag inte med allt som ska hinnas med) och bara ta det lugnt...

I morgon är jag ledig, och hoppas på att få tillbaka lite av motivationen till att skriva arbetet. Arbetet ska inte vara på mer än 3-4 sidor, har fått ihop nästan 1 sida nu, men det är ändå en hel del till som ska dit, sen ska det rättas och fixas till, så vi får väl se hur detta kommer att sluta? Inte bra har jag en känsla av!!!!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Bit i! o spara allt du skriver, kan ha användning för det senare. De fixar du lätt:)