Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
21 februari 2010

postheadericon Söndag...

Nu är jag väldigt trött. Har suttit och läst en himla massa i eftermiddag, Tror det har varit uppemot 200 sidor, drygt. Men det ska vara läst till i morgon.. men i alla fall så är jag färdig med detta nu "tjoho"! Ska strax laga mat, för att sedan ha söndagsmys med mitt hjärta..

Precis som alla andra sp är även jag sjukt trött på all förbannad snö som vi har, tyvärr så ska det komma ÄNNU mer både i morgon och under veckan. Tror aldrig jag sett såhär mkt snö innan, joo, när jag var i Gällivare, men inte här nere... På ett sätt kan det vara skönt att ha snö, i stället för den där typiska Skåne vinterna, med +2 och piskande regn, och stormbyar.. Nej då föredrar jag nog snön... Problemet är bara sen när allt smälter, hur ska detta sluta? tur att man inte bor i hus eller på markplan, för förhoppningsvis slipper vi väl detta problem? skulle väl vara i såfall om taket brister, haha! Men det får vi hoppas att det INTE gör!!!

I morgon är det skola som vanligt, funderar på att träna efter skolan.. Känns väldigt skönt och befriande efter åt:) Blir även då en massa plugg, har en del i skolan just nu, eller denna veckan, sen lugnar det ner sig lite, vilket ska bli väldigt skönt:)

Hittade denna gamla bilden på mig...:)

0 kommentarer: