Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
05 februari 2010

postheadericon Fredag= Fredagsmys!

Japp idag är det fredag, och lilla Anna har vaknat på en bra sida idag:) Fick reda på mitt betyg på den Vetenskapliga Rapporten, och det blev min sann ett VG på den, skit glad är jag:)

Har hunnit läsa lite grann nu på förmiddagen, och snart ska jag bege mig in till stan för att först hjälpa mamma med att prova ut nya glasögon, och sedan träffa Zarah och Lina för en fredgasfika:) Annars i helgen händer det inget ALLS, inte ett skit planerat, någon som har något förslag kanske?

Nej måste hinna läsa lite till innan jag ska bege mig..

1 kommentarer:

Sara sa...

Hälsa dem så gott :) Trevlig helg!