Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
31 januari 2012

postheadericon Uppsats!

God morgon! Idag är jag super trött. Om jag la mig ner nu skulle jag somna på fläcken. Vet inte varför, kanske har att göra med att jag har drömt en massa saker inatt, intensiva och konstiga drömmar. Jaja...

Idag är det dags för vårt första handledningsmöte inför vår uppsats. Hoppas vår ide går igenom! Skulle vara väldigt roligt i såfall :)

Gårdagen var helt meningslös i skolan. Satt på föreläsningar om kvalitativ och kvantitativ metod. DÖÖÖ trist, och den ene föreläsare skulle visa sig bäst på detta område och pratade oss över huvudet. Stängde av direkt och gjorde en massa andra saker i stället, typiskt mig! Gick faktiskt i pausen, precis som nästan alla andra. Tror dem var en fem - tio stycken som stannade kvar, haha! Kan hon gott få!!!
Äta upp frukosten nu, sen beger jag mig till skolan, ha en bra dag!



0 kommentarer: