Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
21 januari 2012

postheadericon Slut med denna terminen!


Denna veckan har varit hektisk då vi har jobbat hårt med vårt filmprojekt. Som vi tog upp på utvärderingen igår att det hade funnit i huvudet 24/7, vilket har varit jobbigt. Men jag är glad att denna terminen är över och på måndag börjar jag nästa termin. Filmen blev bra och affischen som jag har fixat med även den bra. 

Igår hade vi då uppvisningen av filmen och hade en trevlig dag i skolan med mycket skratt. tyvärr var den ganska lång, åkte från skolan ca 15:30, men vi åkte tillsammans in till stan för att äta tillsammans med några från klassen. Det var trevligt med tanke på att det var sista gången vi går tillsammans. Det börjar närma sig slutet av utbildningen nu :)

I torsdag trodde jag det hade kommit snö, därför tog jag kort. Men när jag närmade mig högskolan ramlade jag med cykeln och då konstaterade jag att det bara var frost, då jag hade halkat på en isfläck och slog mig rätt rejält. Har blåmärken på både ben och knän och svårt att gå, då blåmärkena sitter precis över nerverna så det stramar i benen. Men idag känns det mycket bättre, vilket är hur skönt som helst!!



Helgen kommer att bli lugn, har ingen stora planer. Här ska storstädas och fixas med andra små saker, behöver upp till stan en runda med, hur ska jag hinna allt detta?

0 kommentarer: