Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
15 januari 2012

postheadericon God kväll:)

I veckan startade vi som bekant ett filmtema i skolan. Det har/är fullt upp med den. Långa dagar, men det är roligt som bara den. Jag är en av statisterna, så kommer nog att synas något i filmen. Annars så fick jag mig tilldelad "rollen" som PR. Står för all reklam för filmen. Den tråkigaste men ändå viktigaste delen av filmen, men blir då tyvärr inte delaktig i själva filmen, vilket jag hade hoppats på. Men jag överlever! I helgen har vi varit i Landskrona och bowlat och ätit god mat. Haft en mysig helg och lugn vilket är ovanligt för mig:) men jag är nöjd. Lite bilder från helgen:)











- Posted using BlogPress from my iPhone

0 kommentarer: