Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
03 januari 2012

postheadericon Litteratur hit och litteratur dit...

Satt precis och letade ny litteratur till kommande termin. Vad det ska vara svårt att hitta begagnade till denna terminen då?? Jaja, på ett eller annat sätt ordnar det sig. Tråkigt att köpa tre böcker som skulle gå på över 1000 spänn :( Hoppas jag hittar någon som kan tänkas ha dem...

Nyårs helgen var hur bra som helst, Hade super trevligt och nyårsfint hade de gjort på båten med. Kommer upp lite bilder med tiden. Har andra saker att göra framöver. Dagen idag har jag spenderat i skolan med att skriva ett grupparbete som jag inte förstår vitsen med, men högskolan i ett nötskal! Bara att göra det och hoppas på det bästa sen :)

Nu börjar ögonen gå i kors och tror att filmen som hjärtat "kollar" (sover till) snart är slut så då är det sängen som väntar för oss :)

Fredagen den 30 December!





0 kommentarer: