Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
08 januari 2012

postheadericon Småfix :)

SOm jag skrev tidigare är nu julen ute ur får lägenhet. Det känns skönt, men hade kunnat stanna en vecka till. Men nästa helg ska vi iväg på roliga äventyr så då hinner vi inte med att städa.

Hela dagen gick åt till att städa och fixa här hemma. Passade även på att tvätta i tvättstugan då det blev mycket tvätt av alla gardiner och liknande, som skulle packas ner. Vet att det egentligen räcker med att vädra det, men känns bäst att tvätta, då vet jag att det är rent till nästa gång det ska upp :)

Dagen idag har varit lugn, har varit en sväng hos min mormor tillsammans med mamma och pappa. Innan dess blev det en runda på Rusta och även Jysk, mamma och pappa letade efter en speciell grej, som dem fann tillslut:)
Skönt har det varit med en lugn dag, då både jag och hjärtat åkt på en förkylning. Hjärtat mitt har även feber, men än så länge har jag sluppit den, hoppas jag slipper den med!


I morgon börjar skolan åter igen. Har två veckor kvar på denna terminen, sen börjar nästa och då min sista (som jag skrivit så många gånger om innan). Men tänkte stanna hemma i morgon, så jag verkligen blir av med alla elaka bakterier som finns inom mig, då jag varit förkyld och sjuk mycket den sista tiden. Jag som hade planerat att gå och träna i morgon men får vänta tills jag är bättre. Saknar träningen!!

Nej, nu är det dags för ett avsnitt av serien The Secret Circle. En bra serie som jag kan rekommendera!!

0 kommentarer: