Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
21 januari 2012

postheadericon 18 december???

Idag kan man tro att det är typ den 18 december, för idag snöar det som bara den och det lägger sig till och med. Ska vi fira jul en gång till? Typiskt att det kommer nu när alla julsaker är nere:( Hann bara med stan idag, fastnade hemma hos mamma och pappa. Ikväll blir det myskväll här hemma :)


Så här mycket snö har det kommit än så länge, mer lär det bli under de kommande timmarna :( <3 Skickat från min iPhone <3

0 kommentarer: