Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
04 januari 2012

postheadericon Nyårsafton 2011!

Morgonen började tidigt då vi var framme i Gdynia och tvungna att lämna hytterna. Sex timmar hade vi i Gdynia innan båten skulle åka mot Sverige igen. Vi tog taxi till ett shoppingcenter där vi åt middag och även shoppade i affärer. Köpte då inget mer än min älsklingsparfym som har utgått. Men hittade den där och det fanns bara en flaska kvar och den var MIN! Det bästa av allt var att den kostade hälften så mycket som den gjorde när jag köpte den här hemma, så lycklig blev jag :)

Väl på båten igen sov vi några timmar för att sedan göra vid oss inför kvällen :) De hade gjort så himla fint på båten med ballonger över allt och i restaurangen hade det dukat så fint och vilken buffé vi fick :) Till förrätt var det ALLA skaldjur du kan tänka dig, huvudrätt olika sorters kött, potatis i dess alla slag och till efterrätt en massa godsaker. Så vi var proppmätta efter den "brak" middagen :)

Kvällen/Natten spenderades på discot där vi dansade och hade skoj långt in på småtimmarna:)

Hoppas ni med hade en trevlig nyårsafton!
Eftersom batteriet på kameran tog slut, fick det bli bilder från Iphonen, så ingen bra kvalitet på bilderna :(




0 kommentarer: