Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
06 januari 2012

postheadericon Julen är ute...

Dagen har spenderats på jobbet. Sista inplanerade jobbedagen idag. Så nu vet jag inte när nästa dag kommer som jag ska jobba. Kommer ha mycket i skolan framöver, så kommer nog inte bli mycket tid över till jobb, men jag hoppas jag får komma dit ett par gånger till i alla fall :)

Har även ikväll börjat städa bort julen, tydligen går det snabbare att städa undan den, än att plocka fram, hehe!! Ska fortsätta med storstädningen i morgon och om det behövs ska jag ta söndag förmiddag också.

I går fick en av mina bästa tjejkompisar en liten son. Han är helt perfekt underbar och jag längtar så efter att få träffa detta efterlängtade underverk! Är så glad och lycklig för deras skull! Hoppas att en annan får uppleva den känslan en vacker dag!!

Nej, nu ska jag mysa ner mig framför en bra film, vilken vet jag dock inte...

0 kommentarer: