Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
29 januari 2012

postheadericon 2012-01-29

Söndag idag och det har varit en lugn helg. Fredagen bjöd på plugg, mys med Jacob och Lina, KFF dragning och dans. En lång och intensiv dag, men jag hade trevligt hela tiden och det är huvudsaken :)

Gårdagen bjöd på bara en massa lugna saker. Städa här hemma och hann även med att städa ett par garderoben och även lite lådor. Skönt att det är gjort nu. Hann även med några filmer på kvällen och äntligen fick jag mig pizzan som jag längtat så länge efter!

Idag har jag bara pluggat från det att jag gick upp tills nu för bara en stund sedan. Har fått mycket gjort idag, vilket är super skönt! Strax ska jag börja med maten. Hjärtat är på träning så han är nog hungrig när han kommer hem. Idag bjuds det på kotletter, klyftpotatis och sås har jag inte bestämt mig för ännu. Får se vad det blir för smarrigt :) 

Efter att läst en massa litteratur idag känner jag mig lite (men bara lite) lugnare inför sals tentan som är om tre veckor. Det är de enda som snurrar i mitt huvud för tillfället. Ja, skolan över huvud taget! Så mycket som ska hinnas med på så kort tid. Är inte van vid detta tempot, med tanke på att förra terminen var så slapp och tråkig!

Som alla säger, det löser sig! Jag hoppas verkligen att de gör det denna gången!!!

Från julafton :)

0 kommentarer: