Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
11 januari 2012
Så nu är det över som jag skulle gjort idag. Jag skulle ha varit på en anställningsintervju nu för viarierpolen. Men den blev inställd då hon insåg först 25 minuter innan jag skulle vara där, att jag hade skrivit i mitt CV att jag INTE kunde börja jobba fören i Augusti!! Lite irriterad blev jag då jag var halvvägs där ute :(Blev med besviken då jag hade byggt upp för att få gå på en intervju för första gången. Har inge aning om hur en anställningsintervju går till, så hade varit intressant att få komma på en och kanske i så fall förbättra mig till nästa gång, om det blir en nästa gång!

Det hela har lätt till att jag nu ska på ett möte om att bli vikarie i stället, vilket passar mig bättre då jag kan mer "välja" vilka dagar jag vill/kan jobba. Känns faktiskt bättre :)

Har även ett stort sötsug idag med, hoppas detta försvinner snart för det är svårt att hålla sig borta från sötsaker :)






0 kommentarer: