Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
10 januari 2012

postheadericon Film för hela slanten!

Ja det blev film analys i skolan idag. Intressant. Fick se filmen "Flyga Drake" bra film som handlar om Afghanistan och kommunismen. Lätt att analyser vid vissa bitar men svårare vid andra... 

I morgon ska vi få reda på vad "Filmprojektet" innebär. Jag tror att vi ska spela in en egen film, där vi ska ha med allt vad en "vanllig" film innehåller, scener, flmning, musik, ljud, ja ni förstår! Ska bli roligt i såfall :)

Som jag skrev igår började jag så smått med LCHF igår, idag har jag fortsatt i samma spår, fast idag är det jobbigt då mitt sötsug är stort. Men sägs att det är värst den andre och tredje dagen. Hoppas det börjar avta så småningom sen. Har syndat lite idag då jag tog en bit 70% choklad. Läste att det är okej att äta någon gång ibland :)


0 kommentarer: