Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
10 januari 2012

postheadericon Nu är det dax!

Känner mig betydligt bättre idag, så det blir skolan för min del. Tror det blir en lugn dag idag, skönt! Det står film på schemat. Undra vad som kommer att hända? Spännande!!

Det är tråkigt att gå upp såhär tidigt, men ändå sent. För det är fortfarande mörkt ute och om ca 30 minuter måste jag bege mig till skolan. Då hoppas jag det är ljust ut!

Som ni alla säkert märkte igår ( ni som bor häromkring) så kom det lite snö igår. Det var dock inget långvarigt då det övergick i regn efter någon timme. Men mysigt att kolla ut och det var vitt över allt. Hann inte ta kort på det, lite synd!

igår provade jag på att göra blomkålspuré. Det smakade skit och fick alldeles för mycket ost i. Det receptet som jag hittade skulle det vara ost i. Tyckte det skulle varit ett bra komplement i stället för potatismos, som jag nu vill hålla mig undan, då jag kör lite enligt LCHF: Funkade väldigt bra för mig förra gången jag använde den metoden :) Men tänkte ändå äta lite kolhydrater, för blev så trött sist och tränade inte mycket då, men hade tänkt att göra det denna gången!

Jaja, nu ska jag äta upp min frukost som består av omelett idag :)

Ha en bra dag!

0 kommentarer: