Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
25 januari 2012

postheadericon Så skönt!

Idag har jag en ledig dag från skolan, eller som det står på schemat "läsdag". Det kan man verkligen säga att jag har idag. Har en hel del som ska läsas till morgondagen, men om jag hinner tänkte jag läsa en del utöver det, då vi snart har en salstenta, som jag verkligen AVSKYR! men det kommer gå bra, eller hur??

Har betalat räkningarna nu på morgonen, fick mina CSN pengar idag, trodde dem skulle komma på fredag, så glatt överraskad blev jag:) Ska även göra kåldolmar i eftermiddag och hinna träna. Så en fullspäckad dag. Men roligt när man har saker att göra :)

Nej,nu måste jag äta frukost och sedan börja läsa, ha en bra dag alla!

0 kommentarer: