Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
23 januari 2012

postheadericon Ny termin!

Idag startar en ny termin och min sista termin på högskolan. Det känns super bra, men det kommer bli en tuff termin, men jag kommer att klara det, jag vet det!! Nu de kommande två månaderna kommer det att vara jobbigt/tuft, men jag klarar det- Handlar bara om två månader i mitt liv!!

Om en stund ska vi hem till svägerskan för att äta lite fläskfilé gryta, och sedan ska vi sitta barnvakt. Så blir en lugnt(eller kanske inte?) kväll för oss...

0 kommentarer: