Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
01 december 2009

postheadericon Jaha...

Då var vi inne i "helvetes" veckan igen. Tenta på fredag och man kommer inte ha något socialt liv denna veckan, det är BARA böckerna som gäller. Ussh gillar inte alls denna veckan, inte Patrik heller, för jag är bara sur säger han, hehe. Men så är det när man känner sig stressad.
Men idag känner jag mig lugn, för vi hann gå igenom en hel del saker idag till tentan tyckte jag. Tiden gick väldigt sakta, skönt:) Men jag har verkligen er "Smulor" att tacka för att jag klarat min tenta än så länge, för hade vi inte suttit och pluggat så som vi gjorde, så hade jag aldrig klarat den. Hoppas vi kommer kunna göra så varje gång nu i 3 år till:)

Jag har ingen lust att plugga mer just nu, men vet att jag måste läsa igenom det sista av Brody & Brody, men tar det sen. Först ska jag plocka undan lite för i morgon kommer "smulorna" hit och vi ska plugga ÄNNU mer... Man vill ju att det ska se lite ordentligt ut när det kommer folk hit:)

Nej slut traggat för idag...

Tycker denna bilden är så fin, håller ni inte med??

0 kommentarer: