Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
30 december 2009

postheadericon Ny design..

Som ni märker så har den "nya" designen kommit upp, men är fortfarande inte redigt färdid med den. Men har inte redigt tid just nu, för det är en STOR fest som äger rum i morgon som kommer ta en del tid idag & i morgon! Men det kommer, HÅLL ut!!!

Fick precis reda på (via min mail) att jag blev godkänd på vår senaste TENTA!!! Så nu har man klarat båda tentorna, jippi! Har "bara" två arbeten kvar att bli godkänd i, men håll tummarna för mig!!

Nej nu måste jag strax sticka till jobbet. Men efter det ska jag hem till Lina för då ska det fixas och donas, OCH sen ska jag kolla på BINGOLOTTO, för jag kommer eventuellt att vara med i programmet idag:) Så kolla in det, hehe!

Nej nu måste jag borsta tänderna, vi hörs!!

Förresten, nu har jag ändrat så att ALLA kan kommentera min inlägg, så snälla gör det, så mycket roligare då!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gött att du klarade denna tentan osså!!

Johanna sa...

snygg design!

Sara sa...

wow var på iden att man kan kommentera !!