Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
13 december 2009

postheadericon Lucia...

Ja lucia är vad det är idag. Inte för jag kommer märka av den så mycket idag. Har inga planer på något alls, pratade om att vi skulle göra pepparkakshus idag, men vi orkar inte det. Sen har jag ingen plats till det heller, så vi hoppas över det denna gången bestämde vi...

Igår hade jag en super trevlig kväll, längesedan jag hade så trevligt:) Tack alla som innehöll min kväll!

veckan som kommer, kommer jag inte vara väldigt upptagen, måste börja på vårat mega arbete, som vi bara har typ denna veckan på oss att göra, för sen ska jag jobba en del och det ska vara klart till den 7 januari.. Så jaa inte mycket att be för, men så får det bli...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bugar och tackar för en trevlig förfest;)

Anna sa...

Tack det samma för att ni ville komma:)