Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
11 december 2009

postheadericon Fredagsmys:)

Igår blev jag äntligen färdig med mitt arbete, men jag blev inte alls nöjd, får se vad Sara & Patrik säger när dem läst det... PÅ kvällen julpysslade jag med jobbet, hade mycket trevligt, och mycket goda saker blev det att ta med sig hem:)

Idag så blir det bara en lugn dag. Ska äta lite frukost nu, sen tänkte jag ta en lång promenad, gå och sola, köpa en julklapp till Patrik, köra hem till Lena och sedan till mamma för att lämna lite saker.. Ikväll ska jag hem till Lina & Zarah för att kolla på idol och prata om nyår:) Så med andra ord, en mycket lugn dag, Ska bli väldigt skönt!

0 kommentarer: