Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
05 december 2009

postheadericon Jag blev totalt lurad

Ja idag blev jag totalt lurad...

Reda för ett par veckor sedan visste jag att vi skulle hem till Patrik syster så som idag, för vi skulle ut i skogen och sedan äta middag hemma hos dem, och även sova över, gud vad trevligt tänkte jag. Men nej, totalt lurad blev jag.. (Måste bara återgå till gårdagen, för att dra allt från början) igår kväll sa han att jag bara behövde packa med mig sov-saker och lite sådär, men jag skulle ha hyfsat varma kläder, men kläder för skogen hade han redan fixat för vi skulle "slippa" böra med oss det.... Jag visste även att dagen skulle innehålla min julklapp, men mer visste jag inte.. När vi väl satt på tåget och han tog fram biljetterna, så blev jag fundersam och sa:
- Varför har du köpt Öresundsbiljetter och vi bara ska till Hässleholm?
Då sa Patrik att vi kanske inte alls skulle till Hässleholm, utan vi skulle till Köpenhamn, så LURAD blev jag. Väl framme i Köpenhamn så blev det en tur på Ströget, då jag jag inhandlade nyårskläder:) som jag ska få i julklapp, Patrik köpte filmer och sedan blev det en tur inne på Tivolit( innan dess blev det en tur på en mycket god restaurang), där det var alldeles upplyst med massor av lampor, väldigt mysigt!

Så måste tacka mitt hjärta för en alldeles, alldeles UNDERBAR dag!