Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
03 december 2009

postheadericon God Morgon!

Idag är det bara tenta plugg som finns på schemat. Väntar på att basgruppen "smulorna" ska komma hit, så vi kan börja plugga. Igår fick jag in en del, vilket var väldigt bra. Men hoppas det kommer bli bättre idag. Vi kanske inte kommer sitta lika länge idag? Fungerade rätt bra när jag pluggade själv igår kväll. Men det var för att vi hade gått igenom allt innan, så man visste VAD man skulle läsa på! Håll tummarna för att jag klarar mig igenom denna tentan med:) Den är sååå tråkig!!!

Annars i helgen ska vi åka till Sara, Fredrik & Linnea på lördag, ska ut i skogen och sedan sova över där, ska bli trevligt. Längesedan vi var själva där hemma! Sen på söndag måste jag börja skriva på arbetet som ska in den 14 december, visst har gott om tid, men det är mkt som ska skrivas, och man måste tänka igenom, och hitta det man ska skriva med...

Nej lite frukost på detta, så blir nog dagen bra!

0 kommentarer: