Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
17 december 2009

postheadericon Mycket gjort..

Idag har vi fått mycket gjort på vårat arbete, vilket är väldigt skönt. Skrivit nästan 4 hela sidor, och i morgon kommer nog den sista sidan med all fakta. Sen ska vi bara få ner våra egna tankar med, men det är den lätta biten, anser jag.

Snart ska vi kolla på film, och mysa en massa. Har haft fullt upp hela dagen, och knappt träffat min kära sambo, men så är det innan jul:) I morgon ska jag hem till kära Lina på julmiddag, ska bli såå himla trevligt:) Byta lite julklappar med! Hoppas det kommer ÄNNU mer snö inatt, som vädergubbarna lovat, SNÄLLA! Låt det stanna till julafton med!!!!

0 kommentarer: