Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
15 december 2009

postheadericon Jahap..

Idag fick man reda på dem nya grupperna till våren. Kom inte i samma klass som någon av mina basgruppskompisar, vilket är VÄLDIGT tråkigt.. Men några från klassen kom jag med:) Annars har vi börjat på den vetenskapliga rapporten idag, GUD vad jobbigt och omständligt att hitta all fakta, trodde jag aldrig. Men i morgon måste vi lägga på ett kol, så vi kan börja skriva snart... Har även ring till jobbet och se om dem kan hitta en annan som kan jobba för mig mellan den 4-7 januari, för jag kommer inte hinna jobba. Men hittar dem ingen annan får jag ju ta och jobba, jag som ville jobba:(.. Men det löser sig säkert:)

Nu har det börjat snöa för fullt med, sagt att det kan komma upp till 10 cm snö inatt:) Håll tummarna! Sen skulle det tydligen bli -10 till helgen, brrr!!!!

0 kommentarer: