Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
29 december 2009

postheadericon tidig morgon

Nu ska jag snart bege mig till jobbet, som i vanlig ordning. Börjar inte förens kl 8 idag, det är ganska så skönt, sen jobbar jag bara i morgon med, sen är det NYÅRS fest som hägrar::) Längtar så himla mycket, men det är så mycket som ska hinnas göras innan, ussh säger jag bara!

Som ni märkte kom aldrig min nya blogg upp igår, men det skulle fin putsas lite på den idag, så den kommer säkert upp ikväll:)

Jaha, nu har det blivit kallt igen. Hoppas inte att det kommer vara såå kalt som dem pratar om på nyår, då får man asa med sin termobyxor ju, hehe!

Ha en bra dag!

0 kommentarer: